Re: Ostrzeżenie

Autor: adas_onet_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 17 Feb 2002 - 18:24:12 MET

Proszę: Kupiłem używany bardzo drogi wkład do drukarki jako nowy a w dodatku
napełniony odwrotnie kolorami co spowodowało wymieszanie tuszy i śmieszne barwy
na wydruku. Żeby zaoszczędzić postu n/t stanu drukarki dla ułatwienia dodam, że
kolory na starych resztkach są prawidłowe. A szczegóły anonimowości na fakturze
w sklepie.

Adaś