Zdjęcie hasła z BIOS'u - K7VZA

Autor: Mateusz (matdob_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 15:20:10 MET

Witam,

Mój kłopot jest taki jak w temacie - założyłem hasełko na BIOS i ...
zapomniałem. Słyszałem o 2 możliwościach:
1) Istnieją ponoć hasła uniwersalne (na użytek serwisów czy coś) - problem:
nie znam żadnego.
2) Podobno wyjęcie i włożenie odpowiedniej zworki załatwiłoby sprawę.
Niestety nie mam pojęcia do której zworki mam się zabrać. Instrukcję gdzieś
podziałem.

Płyta to ECS k7vza. Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny.

Mateusz