poszukuje sterownik do monitora PROFEX VCM 1401/II

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 14:53:34 MET

o co chodzi....
mam taki monitor, jest on dosyc wiekowy,
i nie moge znalesc do niego sterownikow,
strony producenta, cokolwiek
nie moge dac wiecej rozdzielosci niz 640x480
ekraz jak mi sie zdaje ma dziwne troche wymiary, tak wiec chyba te
rozdzielczosci tez nie beda standardowe, jest szerszy niz te
wspolczesne monitory, tak ze przy 640x480 pozostaja 2 czarne pasy po
bokach, jak mialem wszesniejsza karte graf (cirrus jakastam, na isa)
to wrzucal jeszcze 1024x768, ale po pewnym czasie pojawial sie dziwny
pisk z tylu monitora, i obraz wyraznie migotal na bialych
powierzchniach, natomiast przy 800x600 robily sie takie pasy jak w
starych telewizorach lampowych
sterownika ani widu ani slychu na sieci, ogoole jak wpisze profex o
albo jakies inne badziewie sie wyswietla albo nic, a jak wpisze cos
dalej to juz w ooole nic nie ma, na goole znalazlem tylko jakis marny
post sprzed paru lat, gosc opisuje ten sam problem co ja
nie mam pojecia jaki inny monitor bylby zgodny z tym modelem
boje sie experymentowac, bo moge uszkodzic monitor
pomozecie ?