Drivery do PS 315 pod W-XP ?

Autor: Lewap (lewap_at_hot.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 14:22:00 MET

Czy ktoś wie gdzie można ściągnąć Drivery do aparatu
cyfrowego HP PhotoSmart 315 pod WindowsXP ?
Bylem na obydwóch stronach HP. Nawet pisałem do
pomocy technicznej w USA i dzwoniłem w Polsce.
W Polsce powiedzieli mi że trzeba czekać na drivery,
a w USA że już są tylko że muszę zamówić jakiś CD,
tylko nie mogę bo nie mieszkam w USA i Kanadzie :-(
Problem jest tego rodzaju że pod W-XP nie widzi mi w
aparacie karty Compact Flash 128MB, mam też 8MB i
tą widzi bez problemu ale tej 128 nie. Te sterowniki które
są już wbudowane w XP są do dupy. Zaczynam żałować
że kupiłem HP, niby taka firma a nawet sterowników nie
potrafią zrobić i tak kompletnie olewają ludzi jak się do
nich dzwoni że aż się odechciewa...