Odp: Czym wyciac dziure w obudowie???

Autor: Piotrek Kilar (kiler99_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 12:24:33 MET

Użytkownik Gozdek <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:a4nql4$cje$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc
>
> Padl mi zasilacz :( Wydaje mi sie ze bylo mu troche za goraco.
> W srodku kompa temp utrzymywala sie na pozomie ok 52 stopni :)
>
> W zwiazku z tym chce wyciac w obodowie dziure - a dokladnie te otworki
> gdzie monotuje sie wiarak...
>
> Czym to zrobic???
>
> Niedowno ktos podawal adres strony na ktorej byly pokazane obudowy
> po takim zabiegu - ale oczywuscie niezanotowalem :(
>
> pozdrawiam
> Gozdek

A nie lepiej zainwestowac w wiatraczek i zamontowac go z przodu obudowy na d
ole (ew. z tylu pod zasilaczem zeby dmuchal w kierunku procesora)???
Ja wlasnie tak zrobilem zastosowalem wiatraczek ze starego zasilacza i wszys
tko jest OK tylko troche głośniej ;)