Re: Nowy dysk

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 18:54:58 MET

> mi
Seagate,
> edytorów,

Polecam IBM - 40Gb - złożyłem na nim ok 40 kompów znajomkom w ciagu
ostatnich
kilku miesiecy i zaden nie padl jeszcze-sam mam go dluzej. Swojego nosze i
nie oszczedzam
jakos nie chce pasc- mam też dysk ze sławnej serii DTLA -[15Gb] - nawet raz
spadł przypadkiem
ale jakos nie chce przestać chodzić...-[ma ponad 2 lata] Z kolei znajomy ma
13Gb IBM 7200Rpm- ,
moja dziewczyna ma takigo samego, Kilku znajomych ma 30Gb IBM 7200- nikt
nie skarzył się jeszcze na nie, nikomu nie padły. Jedyne modele o których
wiem ze padły to moje dwie sztuki IBM 46GB 5400Rpm - ale co do nich to wiem
że cała wersja była trafiona. Generalnie polecam IBM, ew. Barracude IV.

Pozdrawiam
Nedd Ludd
nedd_at_wp.pl