Re: [OT] ELEKTRYCZNY" INTERNET

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 21:44:07 MET

> Pozdrowienia,
>
> jakis czas temu pisaliscie na grupie troche na ten temat ... mam maly
news -
> jakies komentarze?

tak,tak czytalem i troche sie zawiodlem....to dobrze ze bedzie w plocku
(yupiiiiiii) ale troche za wysoki abonament.....
a przepustowosc ..... 2 mbps na 100 userow....dla mnie to troche zamalo....
a i pewnie u mnie podlacza za jakies 2 miesiace po wszystkich poniewaz w
dzielnicy gdzie mieszkam malo ludzi ma neta.....
a wiec do zobaczenia za kilka miesiecy bo ja dalej bede wykorzystywal swoj
ryczalt.