Dziwny RAM...

Autor: jerry (jerry_at_piast.bratniak.krakow.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 21:48:40 MET

Ja wiem - sprawa jest raczej beznadziejna - ale nic nie szkodzi zapytac.

Dostalem kompa. Compaq ProLiant 800. (2x Pentium PRO 200, SCSI na plycie - w
sumie fajna zabawka). Chcialem sobie na nim postawic jakiegos serwerka
poniewaz jest prawie kompletny - nie mam do niego RAMu. I tu zaczynaja sie
klopoty - stad nastepujace pytanie:
czy ktos z szanownych ma - lub wie gdzie cos takiego mozna dostac - DIMM ECC
EDO :-/(zgroza ale to tylko na tym chodzi)
i kto do jasnej ... wymyslil takie pamieci? :-)
aha - i jeszcze wydaje mi sie, ze kiedys slyszlem o przejsciowkach SIMM EDO