Re: Samsung 957 DF czy LG 915FT Plus?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 19:50:12 MET

"Olej" <olej_at_acn.waw.pl> wrote in news:a4m90i$1asu$1_at_pingwin.acn.pl:

> Ktory monitor polecicie? (obydwa 19'). Widzialem obydwa w sklepie.
> Wydaje mi sie, ze LG ma duzo lepsza warstwe antyodblaskowa. to prawda,
> czy tylko tak swiatlo padalo? Czy LG nie sa bardziej awaryjne?
> Pozdrowienia
> Olej
> P.S. Jakby ktos proponowal jakis inny monitor tej klasy to bardzo
> chetnie poslucham rad.

Kup 900NF ale jest drozszy z 300zl, jakosc obrazu nie ma sobie rownych.
http://www.samsung.com.pl/produkty/sm900nf.php

A co do LG to sobie daruj, sa zdecydowanie lepsze monitory. w 915FT+
pogarsza sie jakosc obrazu wraz ze wzrostem czestotliwosci odswiezania oraz
rozdzielczoscia, przy 1600x1280 w rogach sa juz niebieskie linie po miedzy
czarnym i bialym kolorem (wada zbieznosci).
Ze szczelinowych - jezeli masz wiecej kasy i jestes ich zwolnennikiem
Iiyama lub wszystkie diamotrony.

--
Best regards
 	The EaGle