Modem i COM

Autor: Karol (karbyd_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 18:55:14 MET

Mam taki problem - kupiłem sobie nowy dysk i zainstalowałem na nim Windowsa.
Jest wszystko OK poza modemem (Pentagram OMEN)
Niestety nie mogę się połączyć z internetem - dochodzi do monentu
weryfikacji i się rozłacza.
Sprawdziłem w poprzednim systemie (teraz właśnie z niego łączę) - modem był
zainstalowany na porcie COM2, a w nowym instaluje się na COM4. Gdy
próbuję zaistalować modem z ikony Modemy w panelu sterowania to przeszukuje
mi tylko COM2 i nic nie znajduje - w tym momencie pojawia mi się kreator
dodawania nowych urządzeń i instaluje mi modem na COM4
    Możecie mi cos podpowiedzieć - bo nie wiem jak zrobić, żeby było OK!

Pozdrawiam

Karol