Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNO_at_SP@M@wp.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 18:09:37 MET

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6marshall9_at_interia.pl> napisal w wiadomosci

> tez tak mysle, kupilem potencjometr, tylko nie wiem jak wsadzic
> zeby komp odczytywal obroty, a jednoczesnie nie dzialalo to szkodliwie
> na zasilacz, potencjometr ma 3 styki

elektroda.pl - dzial komputerowy

sam potencjomer to zly pomysl (musi miec z klika WAT a napewno nie ma)

srodkowy styk to... zreszta co ja ci mowie :)
pobaw sie i wyczaj bo jeszcze cos w kompie zjebiesz dosadnie mowiac.

hardwarebook.net -> opis zlacza byc powinien od FAN (czarny masa, czerwony
plus 12V, zolty lub inny kolor to sygnal obrotow i w niego jak i mase nie
ingerujesz)

posle ci na priv schemat moj ( nie automatyczny ale za to prosty i lamer
zrozumie)