Re: Atlon XP 2000+

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowskiDELETE_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 17:47:22 MET

> Czy najszybszy to nie wiem, ale rownie dobry w pordkrecaniu co abit, a
> sporo tanszy.

To w sumie oplaca sie kupowac abita? czy z tym epoxem sa jakies problemy? W
sumie teraz mam abita VP6X4 na Apollo Pro 133 i jakis zachycony nie jestem.
AGPx4 nie dziala, dyski chodza dziwnie wolno pod WinXP. Wiem, ze to pewnie
wina VIA i w dodatku mostek 868A mial zwalony kontroler, ale wlasciwie ten
Epox i KR7A maja ten sam KT266A, wiec jest jakas roznica...? Z tego co wiem
Epox nie dosc ze jest najszybszy to jeszcze najlepiej sie podkreca... ;-)

Chociaz Abit ostatnio zrobil KR7A-133 to juz ma ten mostek obslugujacy
ATA133, ale tego chyba jeszcze nie da sie u nas kupic.