Re: Nagrywanie filmow na dysk

Autor: Tomasz T (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 17:56:53 MET

Użytkownik "Krzysztof Olesiejuk" <lopez_at_infomark.com.pl> napisał w
wiadomości news:fb2652de.0202160224.635d70ff_at_posting.google.com...
> Programem firmowym (TVCapture) da sie zgrywac bez problemu -- wszystko
> smiga jak trzeba, tylko ze 20 sekund zajmuje 100 mega. Nie ma
> mozliwosci zalaczenia kompresji.

Ja mam karte PixelView i tez standardowe oprogramowanie. Jest w nim
mozliwosc wlaczenia kompresji i wybor odpowieniego kodeka lacznie z DIVX.
Oprogramowania tych kart nie powinno sie bardzo roznic wiec moze lepiej
poszukaj, ale nie jestem do konca pewny czy twoja karta ma podobne
oprogramowanie.
pozdr