Re: Win na ekranie TV

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 14:03:44 MET

Użytkownik "Virtuozik" <virtuozik_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "GreG" <gslabs_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>

> O! z jednej strony mnie pocieszyles... zaraz go sobie zassam..ale jesli to
> nie obsluguje napisow to kicha...

Mysl! Zrob cos. Znajdz sposob, zeby odtwarzal te cholerne napisy!
Co to za odtwarzacz bez napisow...? Musza gdzies byc.
Zaciekawila mnie opcja podkladu z mp3. Autorem jest gosc z Rosji,
tam pewnie maja lektorow jak u nas i domyslam sie, ze zamiat napisow
chlopaki puszczaja sobie ruski dubbing badz lektora z mp3. Ale wiocha!

GreG.