Re: Problemy z kompem (dla cierpliwych)

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 12:28:53 MET

żytkownik "Sharak" <Sharak_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jeszcze jedno -a z wlozona sama grafa dziala (ewentualnie nawet PCI) ??

No musialem wywalic karte telewizyjna... teraz dziala wszystko dobrze...

Moznaby poprobowac z zaglerka w slotach PCI nawet w instrukcji jest opisane
ktore zlacza PCI maja wspoldzielone przerwania.. ale stracilem cierpliwosc
przy zamienianiu kart..

W opisie jest cos ze niektore zlacza PCI sa przeznaczone dla kart o wiecej
niz jednym przerwaniu itp itd.. Wywalilem karte TV bo ta porzera najwiecej
zasobow...

To chyba jakis gowniany chipset bo ja mam w domu Microstara na BXie i mam
dokladnie tyle samo urzadzen co tam i o dziwo wszystko dziala bez zadnych
problemow .. nawet nie musialem uprawiac zaglerki kartami....

Pozdrawiam!

--
Po prostu Virtuozik
e-mail: virtuozik_at_inetia.pl