Re: zużycie prądu

Autor: Z. Sokolowski (soko_at_liwest.at)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 12:06:57 MET

> Nie wiem ile wat zurzywa sama płyta ecs k7s5a chce przeliczyć jaką moc
> zasilacza powinienem mieć
> ps.
> Zna ktoś może jakąś stronke dot. zurzycia prądu przez różne komponenty na
> przykład 30Gb fujitsu na łożyskach olejowych?
>

> Za pomoc z góry dziekuje
> Przemo-c
Zasilacz powinien w Twoim przypadku miec sumaryczna moc na 3,3 V + 5 V
minimum 120 W, lepiej 150 W.
Moc calkowita 300 W.
HDD zuzywa malo pradu - kilka Watt i nie liczy sie w tym przypadku.
Karty graficzne pobieraja 10 - 25 W ( na 3,3 V) i one sa czesto przyczyna ,
ze PC nie funkcjonuje.
Z drugiej strony , nawet 400 W zasilacz nie pomoze jezeli stabilizator pradu
plyty glownej jest za slaby...