Re: dobra klawiatura

Autor: roki (roki_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 10:00:16 MET

Jesli nie masz co z kasa robic, to faktycznie kup sobie taka droga
klawiature....
Ale moim zdaniem to jest przesada...
Kupilem klawiaturke BTC Model 5197 za 25 zl (zadnych dodatkowych bajerow).
Jest super. Klawisze "miekkie" ze az nie chce sie myszki uzywac (Microsoft
Natural Keyboard nie jest pod tym wzgledem lepsza - sprawdzalem) ;-)
Jesli nie wierzysz sprawdz zanim kupisz po prostu ...

Pozdro
roki

Użytkownik "Kenickie" <kenickie_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Zgadzam się z tym w 100%.
> Ewentualnie kup Microsofta Natural Keyboard Elite - sam takowej używam i
> jestem zachwycony. Kosztuje około 110-120zł za wersję OEM (czyli w szarym
> pudełku zamiast kolorowego, i bez softu - choć nie wiem czy do wersji
Retail