Po podlaczeniu monitora przez BNC mam 60Hz co robic?

Autor: Trzastek (trzastek_at_trzastek.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 01:08:35 MET

Witam,

  Mam problem po instalacji na nowo WindowsME , gdy podlaczam monitor po
BNC-kach , mimo ustwienia np. 85 Hz caly czas mam tak naprawde 60 Hz. Na
normalnym kablu DB15 wszystko gra a na BNC nie chce. Monitor z domyslnego
mam przestawiony na swoj tak jak byc powinno, wchodze w ustwienia , zmieniam
odswierzanie i ... nic sie nie zmienia (nawet osd mi pokazuje 60 Hz) . Jak
to podlaczyc , co ustawic bo przez lzy z oczu to juz mi sie pisac
odechciewa? ;-))

Pozdrawiam,

Trzastek