Odp: sygnały z biosu i walnięty procek?

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 22:24:18 MET

Użytkownik Piotr Respondek <pytong_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4js2h$ibg$1_at_news.tpi.pl...

> pastą
> nie

Miałem to samo na XP 1800+... wyjąłem i ponownie włożyłem RAM :-)) Pomogło -
ale to był przypadek szczegółny - też go zasmarowałem pastą - potem nie
działa - wytarłem i do serwisu ... w serwisie chodzi - więc do domku - i
sprawdzałęm po kolei.. doszedłem do tego , że RAM źle włożony...

...jaki z tego morał ??? Sprawdź u kogoś proca :-))

PS. Też mam K7S5A.