Re: Duzy dysk twardy i stare plyty glowne

Autor: Konrad (snake134_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 22:14:26 MET

Użytkownik ">>> Piotrek" <rzeczkowski79_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> bada
> >
> Prawie pewne, ze bez upgradu biosu nie ma szans. Prawdopodobnie bios
bedzie
> wykrywał hdd do 8GB.
> Ale są programy takie (bodajze jeden zwał się on track), które pomagaja
> oszukiwac bios.

Witam!!!
Posiadam płytę na chipsecie intel 440 BX i nie ma szans na 40 GB. Żaden
upgrade biosu Ci nie pomoże a tylko może zaszkodzić. Ja mam u siebie 2 x 30
GB i to załatwiło sprawę. Szkoda nerwów. Nic nie zrobisz bo te płyty nie
obsługują takich dysków. Jedynie do 30 GB. Pozdrawiam!!
snake_at_retsat1.com.pl