Re: modem kontra myszka

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 21:53:48 MET

Użytkownik "prussak" <prussak_at_wp.pl> napisał:

| mam pod win98 pewien problem. gdy lacze sie z siecia przez modem, bardzo
| czesto przestaje mi dzialac myszka. najczesciej przy rozlaczeniu, ale
| czasami rowniez przy probie polaczenia. jedynym wyjsciem jest wtedy
restart
| komputera.
| czy ktos z grupowiczow spotkal sie z czyms podobnym i potrafilby
doradzic,
| co powiniennem w takiej sytuacji zrobic?

Nie napisałeś, jaki to dokładnie modem, ale ja wnioskuję że wewnętrzny,
bowiem te mają taki zwyczaj, że emulują dodatkowy port - najczęściej COM3.
Sprawdź, czy sterowniki od modemu są OK, a następnie w panelu
sterowania>modemy>zakladka Diagnostyka. Zobacz port, na którym "siedzi"
modem i kliknij w Dodatkowe informacje. Nie wykluczone, że istnieje
konflikt pomiędzy portami COM (o ile masz szeregowa mysz)

Pozdrawiam