Re: Ktore rozwiazanie najlepsze?

Autor: Tomasz Mielewczyk (megadooz_at_tx.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:24:04 MET

"PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Jak nie ma żadnych konfliktów to jest OK.
> Możesz sobie przegrywać "w locie" z dvd na cdrw,
> dodatkowo szybko też się kopiują pliki pomiędzy twardzielami.

Racja niema zadnych konfliktow i przegrywac moge bezposrednio, jednak
dzisiaj zmienilem spowrotem na P dysk+cdr S dysk+dvd i wydaje mi sie, ze
system troszke szybciej pracuje, aha i dziwne ale jak mialem dwa dyski pod
Primary podlaczone to jeden z nich (seagate) musial pracowac w trybie
Non-ATA (?) inaczej nie byl wykrywany a standard ten obsluguje (ATA 100),
drugi dysk to IBM tez z ATA-100 ......

pozdro