Re: Div-xy a wymagania karty

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:00:00 MET

Użytkownik Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:1013633163.468039_at_3miasto.net...

> procek pentium 233 MMX, karta SIS 4MB PCI, mplayer, NetBSD.
>
> działa bez zarzutu.
>
> więc lepiej szukaj lepszgo softu

LOL!
Może jeszcze napiszesz że jesteś w stanie płynnie odtwarzać
filmy w divx3 - 640x3xx albo 720x3xx ? ;)
To że filmy wielkości znaczka pocztowego będą hulać, w to uwierzę :)

Byle kiedy widzę na grupie że się ktoś przemądrza że mu na złomie divx'y chodzą
ale nie raczy podać rozdzielczości filmu i jakości dźwięku ...

PeJot