Re: TV sat w PC

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:01:00 MET

Użytkownik Andrzej S <arlo_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4fqh7$6gg$1_at_news.tpi.pl...
> Czy przy pomocy tunera satelitarnego montowanego do PC mozna odbierac sygnal
> z satelity "WizjiTV"?
> Chodzi mi o to czy jest mozliwosc odladania niekodowanego obrazu i dzwieku z
> platformy Wizji nie bedac jej abonentem.

Z Cyfrą+ nie ma problemu ale z Wizją nie wiem..
http://www.beerman.perfect.net.pl/multidec8.jpg

Poczytaj sobie w helpie Multidec' a 8.0 (musisz mieć tez kompatybilną kartę DVB)
www.tvfreak.cz na bocznym pasku jest komplet plików do ściągnięcią
(wraz z emulatorem modułów dostepu)

Po szczegóły dotyczące piracenia telewizji cyfrowej polecam wpaść na:

PeJot