Re: tablet pentagram o'pen XL serial i WIN XP

Autor: Kuba (j.zerdzicki_at_prometeus.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 17:12:26 MET

Nie nażekam , w pracy mam drogi/duży tablet A4 WACOM'a i różnica jest
odczówalna (piórko i podłoże) jednak wielu moich znajomych twierdzi że wolą
mniejsze tablety...

O'Peny XL są całkiem niezłe , a do tego jak jóż napisałeś tanie. Tablet
Wacoma A4 kosztuje ok 2500 tak więc różnica jest ogromna. Polecam.

pozdrawiam
Kuba