Re: Warto kupic ?

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 14:14:54 MET

To jest P4 razem z SDRAMami ? Stanowczo odradzam , cytat z jednej ze stronek
o i845:

"... w żadnym wypadku nie złożyłbym zestawu Pentium 4 + i845. Będzie to
zakup bezsensowny, a pieniądze wyrzucone w błoto. Układ 845 jest negatywem
wszystkiego czego procesor Pentium 4 potrzebuje do osiągnięcia swoich
pełnych możliwości. Gdy teraz złożycie taką konfigurację, za kilka miesięcy
będzie musieli wyrzucić i płytę główną, i pamięci RAM."

IMHO, P4 rozwija skrzydła przy RDRAMach , nie wiem jaka jest sytuacja teraz
z chipsetami do P4 z DDR.
Jeśli chcesz Intela to ja bym kupił jakieś PIII albo Celeron T...

Pozdrowienia

Desperado