Re: Komp do DivX ???

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 13:52:03 MET

Użytkownik "Wojciech Puchar" <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> napisał:

| przesada.

Nie sądzę. Wg niektórych wystarczy 233 MHz. Ja miałem kiedyś P2 233 MHz -
pracował jako 263 (75*3,5) na płycie MSI z Intelem TX. W niektórych
momentach przycinało - obraz i dźwięk nie ukazywały się jednocześnie. Dało
się oglądać filmy w oknie - o pełnym ekranie nawet nie wspominam. Dodam, że
nie we wszystkich filmach.

| bzdura. większa ilość nie poprawi

Owszem nie poprawi odtwarzania filmów, ale _wpływa_ na pracę całego OS w
tym _oprogramowania_ do odtwarzania DivX