Intele a DDRAM266

Autor: Lech Trzeciak (leszek3_at_iimcb.gov.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 13:06:44 MET

Witam!

Ludzie, które Intele obsłużą DDRAM266? Mam kupić komputer głównie do
grafiki 2D (na niezbyt zaawansowanym poziomie) i tu wynikł problem:
płyta główna a DDRAM 266 MHz a procesory Intela. Czy warto w ogóle
kupować PIV do tego celu (różnica cenowa nie jest krytyczna), czy P-III,
czy Celerona (w dodatku: jak się prosto rozróżnia, czy dany Celeron ma
jądro Coppermine czy Tualatin i dlaczego jest to ważne, zwłaszcza w
kontekście obsługi pamięci?) Który z nich wykorzysta szybszą pamięć?
Pytanie mam nadzieję nie jest trudne, jeśli ktoś zechce podzielić się
swoją wiedzą, będę wdzięczny.

Leszek