Re: Niski transfer z dysku

Autor: Grzegorz Skaruz (grzegorz_at_skaruz.com)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 12:15:43 MET

Pięknego dnia Thu, 14 Feb 2002 23:19:10 +0100 Andrzej Pinczuk
<andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisał:

>A jaki tryb ustawia sie dla cdromu ? Multi word dma mode 2 ?
>Jesli tak, to sprobuj poprzepinac na tasmie cdrom i dysk,
>koniecznie sprawdz tez czy nie jest winna kieszen.

W BIOSie mam ustawione na Auto, ale podczas uruchamiania komputera w
czarnej ramce pokazuje PIO4 (CDROM). W Windows98 program Idetool
pokazuje, ze dysk jest na ULTRA ATA 100, a CDROM na Multi word DMA
Mode 2.
W Windows2000 w menadzerze urzadzen dysk jest na ULTRA DMA, a CDROM na
PIO. Dysk bedacy w kieszeni (Seagate 2,1GB) byl na DMA.

--
Grzegorz Skaruz # http://www.skaruz.com # grzegorz_at_skaruz.com
"Make it idiot proof and someone will make a better idiot."