Re: Co wybrac? Pomozcie...

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:35:23 MET

Użytkownik "Leszek" <lechko_at_mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości

> Kazdy.Ale PIV bardziej;))))))))
>
> Leszek
Z fusow baba wrozyla... a potwierdzisz to jakimis testami ? czy to Twoja
tylko opinia ? tak to sobie kazdy gadac moze.
Sam zlozylem ostatnio 2 komputery na Athlon TB 1,2 Ghz (Ten co niby sie tak
cholernie grzeje) na plycie akurat nie bardzo markowej K7S5A. Zestaw dziala
juz od ok 3 miesiecy i nie ma z nim najmniejszych klopotow, jest stabilny
moi znajomi sa B.zadowoleni i mi dziekuja. Temperatura po 2 h ciaglej pracy
to ok 47 stopni czyli standardowa (niska) cooler zastosowany to jakis zwykly
ale cichy zadna rewelacja. Nie rozumiem czemu trzeba przeplacac za cos co
jest porownywalne lub co najmniej lepsze ! czy nie lepiej wydac te pare
groszy zaoszczedzone na jakis lepszy lub wydajniejszy podzespol ? ja tak
zrobilem nie boje sie o to ze moj sprzecik sie za szybko zestarzeje bo ma
wiekszy zapas mocy.Intel byl od zawsze liderem to On promowal nowe
rozwazania i technologie ale tak jak bylo z 3dfx'em ktos mu dorownal...a
moze wyprzedzil, moze byc roznie tylko sie cieszmy ze jest konkurencja ze
powstaja nowe alternatywne rozwiazania.Kupilem Athlona bo mi sie lepiej to
"oplacalo" nie patrze na producenta lecz na wlasne potrzeby...;)