Re: Athlon XP 1700 temperatura

Autor: Escobar (wojtek_at_rojcanet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:36:44 MET

Użytkownik "krzysiek" <krzysiek_at_si-elektron.pl> napisał w wiadomości
> Do jakiej temperatury może sie grzać ten procesor. Bo u mnie przy
normalnej
> pracy osiąga 55 st. a po pół godziny 60 st.. Czy to jest normalne.

witam
w sumie nie jest zle,

>I na dodatek mój wentylator nie należy do najmniejszych.

moze dales zla ( zwykłą białą) lub za duzo pasty silikonowej, czesto
"przedobrza" sie z pasta i mimo wpanialych i drogich coolerow efekty sa
mizerne - jezeli mozesz to zdejmin cooler i sprawdz paste, nadmiar najlepiej
zbieraz sie zyletka, do tego warto wypolerowac spod radiatora.

btw specyfikacja Athlona zaklada chyba prace do max 90 C wiec sie nie
przejmuj ;))
ja mam athl 1,2 na Titanie z dodatkowym colerem wyciagajacym z obudowy i
temp pracy nie przekracza max 48-49C, teraz jak to pisze to 44 C ( w pokoju
gdzie stoi komp ~22C)

pozdrawiam
Wojtek Rosołowski
http://www.akwarium.rojcanet.pl