Re: Co wybrac? Pomozcie...

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:02:09 MET

> Wydajnosc obu jest na tyle duza ze roznicy w praktycenie zauwazysz.Stawial
> bym na swiety spokoj(i cisze).Intel jest Intel.No chyba ze zamierzasz kompem
> ogrzewac mieszkanie.Wtedy Athlon.Zreszta cokolwiek wybierzesz -ty bedziesz
> sie z tym meczyl.

  Nie jest tak źle, Athlon to nie jakiś piecyk, a normalny procesor
  nie gorszy w wykonaniu od Pentium. Osobiście używam PIII na MSI 815EP
  i nie mam zastrzeżeń. Złożyłem już kilka kompów na Athlona też są
  ok. Żadnych zwisów spowodowanych sprzętem, a coolery standardowe. Nawet
  dają się bez większych oporów podkręcić np.Athlon 1.2_at_1.4 (MSI KT133A).
  Wybór między nimi to tylko sprawa pieniędzy i zdrowego rozsądku:)
  Za AMD przemawia jak na razie podstawka, która się nie zmienia i dobry
  stosunek ceny do wydajności. Za Intelem nie przemawia szacunek dla klienta
  (podstawki zmieniają częściej niż skarpetki), a przemawiają duże pieniądze
  na reklamę:)
Rafał