Problem ze skanerem na USB

Autor: Muton (muton_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 10:57:42 MET

Witam

Plyta K7VZA v3, duron 600 (niekrecony), win98se, skaner Plustek
OpticPro U12B, zainstalowane VIA 4in1 v1.37, patch microsoftu dla
AMD, probowalem tez USB Filter v1.08. Skaner nadal nie chce ruszyc.
Lampa sie swieci, ale nie przesuwa sie, w programach po kilku
minutach wyskakuje scan failed. Probowalem na roznych sterownikach
do skanera (ze strony www plusteka), zawsze to samo. Ta plyte mam od
wczoraj, na poprzedniej (DFI P61 + cel433) wszystko chodzilo OK,
takze skaner jest napewno dobry. Na stonie http://www.usbman.com
kaza wlaczyc:

BIOS Chip Performance Speed - Normal
or Enhanced Chip Performance - Enabled

ale u mnie w BIOSIE nie ma takich opcji.
Nie wiem co jeszcze mozna zrobic. Poradzcie.

--
Pozdrawiam
Muton (http://www.vipernet.prv.pl)