Re: Karta graficzna Geforce2

Autor: omen (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 09:59:41 MET

z moich doświadczeń wynika jasno że jak karta słaba to nie wiadomo jaki
byłby procek to nie pomoże. Czasami teoretycznie gorsza karta jest lepsza
niż gorsza. Na ten przykład - miałem kiedyś Else na Riva 128, która była
całkiem całkiem kartą Nvidii, a divx-y na niej nie miały więcej niż 11-12
fps. Inna karta którą zamontowałem - zwykły Trident 4mb na PCI, który nie ma
szans na Open Gl czy nawet na żadne tam skomplikowane funkcje, bez problemu
radził sobie z wszystkimi Divx-ami na moim komputerze. Więc cholera wie od
czego to tak naprawdę zależy.
omen