... Tak na marginesie

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.nospam.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 09:24:27 MET

> [ble ble ble]
> oddaj dysk do serwisu - jest uszkodzony i tyle - nie zlikwidujesz bada
> niczym - low format daje ci tylko kilka dni / tygodni / pracy a potem
znowu
> pokaze sie bad.
> pzdr Roy

:) powiem tak - dzieki ludziom takim jak Ty w serwisach kupilem szesc dyskow
do notebookow za 20 zl / szt - oficjalnie z BAD SECTORAMI (marki Toshiba i
IBM). Dyski byly o pojemnosciach od 3 do 8 Gb i tylko jeden z tych dyskow
byl faktycznie uszkodzony (ale da sie na nim pracowac) - reszta zas dzieki
odpowiednim zabiegom relokacyjno/ formatujacym odzyskala swoja "forme" ;)...
Jestem swiadomy, ze to jest ryzyko i byc moze jutro/ za miesiac / za rok lub
wiecej moga pojawic sie bad sectory znowu, ale uzywam tych dyskow juz ponad
3 miesiace i nie mam z nimi zadnych klopotow (a testuje je jak tylko sie da
;>>).

Ten post nie mial na celu propagowania "naprawiania we wlasnym zakresie"
(zwlaszcza, ze dysk jest na gwarancji i mamy cos takiego jak prawa
konsumenta), ale tego typu praktyki stosuja niektorzy serwisanci i wciskaja
potem kit klientowi, ze dysk jest OK (i o zgrozo kaza placic za to, ze
chcialo im sie sprawdzic) i jesli przedmowca ma do czynienia z tego typu
serwisem...

Pozdrawiam