Re: aktualizacja biosu

Autor: Jacek (j.kalinowski_at_chello.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 09:17:42 MET

Płyte masz super ( mam taką samą :))) )
Dzwiek mozna wyłączyć w biosie oczywiście lub cążkami wyrwać z płyty :)))
czego nie polecam początkującym , he he
Aktualizacja biosu to prosta sprawa aczkolwiek jak nigdy tego nie robiłeś to
najlepiej poproś kogoś kto ma o tym jakieś pojęcie żeby ci pomógł.
Można skopać Bios , samej płyty nie uszkodzisz , aczkolwiek płyta ze
skopanym biosem nie ruszy .
Pozdrawiam.