Re: USA

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 06:00:18 MET

On Thu, 14 Feb 2002 13:56:06 -0600, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>Dowiedzieć? Sam się możesz "dowiedzieć" na http://www.pricewatch.com
>Nie wiem z jakimi cenami porównujesz że wychodzi Ci różnica 40%.
>Ja niedawno zastanawiałem się nad kupnem komputera w Stanach dla siostry
>w Polsce i w segmencie tańszego sprzętu różnicy w cenach nie było WCALE.
>Po doliczeniu kosztu transportu sprzętu z USA do Polski plus kwestie
>napraw gwarancyjnych zdecydowanie opłacało się kupić komputer w Polsce.
>
>Radzę Ci dokładnie poszukać innych, tańszych sklepów w Polsce...
>Albo sprawdzić ceny na giełdach, z internetowym Allegro włącznie.
> [...]
eeeeee...... Pszemol bajki opowiadasz, jak dobrze poszukasz to to
znajdziesz naprawde tanio
przejedz sie na jakis "computer show" i zobacz ceny
zajzyj na www.marketpro.com a moze gdzies niedaleko ciebie bedzie
jakis show, nawet kupno niektorych kompow w circuit city wyjdzie duzo
taniej niz zakup tego samego modelu w Polsce