partycje z dysku poznikaly :(

Autor: FiDO (fidogo2_U_KNOW_WHAT_2_DO_at_go2.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:54:18 MET

Dzisiaj dzwonil do mnie kumpel z nowinka, jak to niby RamIdle mu usunal
partycje na WinXp, ale mniejsza o to jak do tego doszlo :) (bo w to niebardzo
wierze...) W kazdym razie nie ma na dysku zadnej partycji a chcialby
odzyskac dane. Wiem, ze mozna jakos zalozy partycje dokladnie w tym samym
miejscu i przy odrobinie szczescia dane "zmartwychwstana". Niestety on nie
pamieta na tyle doklanie rozmiarow kazdej z partycji, wiec te wyjscie raczej
odpada. Sa moze jakies programy pozwalajace na odzyskanie tak utraconych
danych? Niestety znalazlem tylko programy do odzysku skasowanych plikow,
czy do unformatowania, ten problem wydaje sie jednak byc lekko innej
natury :(