Re: prośba o poradę w kwestii kupna nagrywarki

Autor: $M$ (piotr7112_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:16:22 MET

.> Chcę kupić niedrogą,do 400 zł - może być używana, nagrywarkę. Poradzcie,
> jakie firmy robią dobre, w miarę szybkie i sprawdzone sprzęty. Czy
prędkość
> 20/10/40 (mam tu akurat na myśli TEACa) do domowego użytku nie jest
> przesadna, a może do amatorskiego przegrywania wystarczy mniejsza?(więc i
> tańsza). Wybaczcie to moje laictwo :-) Z góry dzięki.

Popieram przedmowcow:
Teac W524 siedzi w kompie ok. 1 miesiaca
i mozna powiedziec jedno: po prostu dziala.
A jesli chodzi o wolniejsze ( np. W516 )
to chyba trudno bedzie kupic, a jesli
juz to np. 10 zl. taniej, wiec chyba troszke bez sensu.
Pozdro...
$M$