podkrecanie-problem- troche długie;-)

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:21:04 MET

Kolega poprosil o pomoc- podkrecilismy Durona 800Mhz na 970 Mhz[8.5x114Mhz]
na płycie Soltek(nie pamietam dokładnie modelu ale to KT133A]
Wyszedłem od niego- komp działeł stabilnie. Wieczorem kolega chcial
"dokrecić śrubke bo cd byl nierówno w obudowie" i stało sie- komp przestał
dzialać prawidłowo.
Wchodzi do dosa ale nie do Windowsa- nie uruchamia sie ani Win XP ani Win
Me,,,Oba byly kilkakrotnie przywracane Norton Ghostem- wiec to nie wina
systemu[chyba] Własciwie wykluczyłem procesor- u mnie chodzi na 1050Mhz
[Abit kt7R] choc kolega poszczerbił rdzeń.
Czy ktos z was wie co sie mogło stać? nie działa ładowanie domyslnych
ustawień w BIOSie, kolega kombinował z różnymi ustawieniami tak zworek jak
i BIOSu. Co jest nie tak?
Dzieki za pomoc

Nedd Ludd
nedd_at_wp.pl