Re: Karta grafiki Dual Head LCD

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:02:45 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Wpływa, i to czasem znacznie. Pewnego dnia, gdy koszty takiego
> rozwiązania spadną, wszystkie karty graficzne będą miały złącze
> DVI z opcjonalną linią analogową i monitory LCD będą się
> komunikowały z kartą grafiki tylko cyfrowo,

Juz jest tylko nVidia sie zapiera rekoma i nogami ;)

> a monitory CRT
> analogowo (bo raczej nie przewiduję, by ktokolwiek rozwijał
> monitory CRT w kierunku łącza cyfrowego i dobrze ekranowanego
> przetwornika DA umieszczonego już w monitorze).

Chyba wiekszy sens jest wpakowac DACa w monitor niz na karte (chociazby
ze wzgledu na wiecej miejsca). I nie wydaje mi sie zeby w plazmowkach i
wynalazkach typu ThinCRT bylo potrzebne jakies specjalne ekranowanie.
Swoja droga LCD powinny do konca roku kosztowac jakies 30-50% wiecej niz
monitor CRT o podobnych wymiarach(np. 15" LCD -> 17" CRT).

--
Raf
raist_at_poczta.fm