Re: Komp do DivX ???

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_chylonia.3miasto.net)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 23:46:25 MET

Pawel Galinski <gallp_at_wp.pl> wrote:
> Witam

> Mam pytanie, jaka jest minimalna konfiguracja (procek,pamiec,grafika,hdd) do
zapomniałeś w pytaniu dodać jaki program.

więc polecam mplayer'a, właściwie dowolna karta graficzna nowsza niż S3
Trio/Virge (tamte mają tak wolną przepustowość że zamulą reszte), powiedzmy
pentium-II/300 (ale pentium-233 MMX też się sprawdza, daje na wyrost).

RAM nie wiem ale napewno na 64MB zadziała, na 32 prawie na pewno.

mplayer jest pod unixy, jak używałem pod NetBSD, ale chyba do linuxa też
jest. odtwarza divx i mpeg