problem z rozpoznaniem modelu nvidii

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 22:46:08 MET

Znowu musze prosic o pomoc. Uswiadomcie prosze ciemnote.
"Znajomy" poprosil mnie o kupienie GF2Ti najlepiej MSI. Mialem jechac ja bo
"sie znam". Sprawdzilem ze wypada niezle w testach, mimo ze wszystko ma
referencyjne (i plytka i sterowniki). Wiedzialem gdzie wiec pojechalem. Nie
ma i nie bedzie. Szukalem dlugo, a ze potrzebna byla koniecznie dzisiaj to
kupilem w koncu jakiegos St Lab jako ostatni klient w hurtowni. Dogadalem
sie, ze jak bedzie nie tak to jutro oddam. No i problem po zainstalowaniu.
Wszystko rozpoznaje ja jako Geforce2 GTS. Nie znam sie na Nvidii bo sam
nigdy tych kart nie kupowalem (mi jest potrzebny Matrox). W jakims programie
do podkrecania, znalazlem ze pamiec ma taktowana 400MHz (?). Ma 64MB i
wyjscie TV.
Facet ma pretensje, ze kupilem nie to, a ja sam nie jestem pewien co kupilem
(na pudelku tylko oznaczenia kodowe).
Generalnie karta chodzi ekstra nawet ostrosc obrazu mnie zaskoczyla, ale nie
wiem czy przekonac czlowieka, ze to jest to co trzeba czy zrobic awanture w
hurtowni. No i jak go przekonac, jaki soft pokaze mu prawdziwa i pelna nazwe
tej karty. Bios karty przy starcie pokazuje tak jak program GF 2 GTS.
Nie jestem pewien nawet czy to lepiej czy gorzej niz Titanium bo nvidia tak
namieszala z modelami, ze stracilem orientacje.

Ratujcie mnie ciemniaka, bo musze do 12.00 oddac karte albo mi zostanie cos
takiego na polce.

Pozdrawiam
Adam