Re: Soyo

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 22:34:04 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in

> Ile to _realnie_ daje? :)

Ciezko wyczuc ;-)bo jeszcze nikt tego nie testeowal ale napewno bardziej na
plus niz na minus.

> Trzeba sie zastanowci czy wogle bedzie przydatne i czy jest sens placic
> za cos co sie nie przydaje :)
Zalezy co ile sie wymienia plyte, ja uwazam ze plyta powinna byc w kompie
co najmniej 2 lata (chociaz niektorzy uwazaja mnie za konserwatywnego ;-) )
wiec w ciagu tego czasu moga pojawic sie karty obslugujace to zlacze.

> Realna przyszlosc to serialATA :P

Realne dyski 140GB z ATA-133 pojawia sie lada dzien a serialATA jest
narazie jako prototyp. Serial ATA to koniec 2002 a ATA133 rok2002.

--
Best regards
 	The EaGle