Re: Soyo

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 22:10:02 MET

GLide <glide_at_terramail.pl> wrote in

> On Wed, 13 Feb 2002 23:12:16 +0000 (UTC), "The_EaGle"
> <theeagle_at_tenbit.pl> wrote:

> I dla tych 5-10% wszyscy by zycie oddali? ;-)
> Jam mam KT133A i jakos strasznie na niedobor mocy nie cierpie. Pewnie
> mogloby byc szybciej, ale nie jest tak zle zebym zaraz lecial do
> sklepu po nowa plyte.
> (a poza tym postanowilem sobie, ze nie zmienie plyty przez rok -
> jeszcze tylko 4 miesiace musze wytrzymac ;-)

Nie chodzi o to ze tobie KT133 wystarcza ale co jest szybsze.
Mi narazie BX wystarcza i wyatarczy jeszcze na jakis czas jak do niego
wloze PIII 1GHz ale to inna sprawa.
 Fakt jest taki ze jak ktos kupuje plyte nowa to dobrze zeby wiedzial ze za
rogiem czai sie mala rewolucja i ze jak nie musi to moze poczeac 3 tyg i
kupi nowa a nie stara.

--
Best regards
 	The EaGle