Re: mysz

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 22:04:38 MET

"Michal K." <michalkosnik_at_poland.com> wrote in

> bzdury wasc gadasz.... tez mam wopa 35 (nawet 2 - dodatkowo w pracy) ,
> obok kolega ma logitech i-feela i za nic w swiecie bym sie nie zamienil

Noooo szereg argumentow wasc mi z rekawa sypnal :-)
A ja mialem juz do czynienia z kilkunastoma myszkami A4 i porownanie
wyglada wrecz tragicznie. Logitech opracowuwuje swoje myszki pod wzgledem
ergonomii, oraz czego moze nie zauwazyles solidnosci. A4 musze czyscic co
tydzien a logitech raz na 3 miesiace - to jest wlasnie roznica od ktorej
sie zaczyna moje zdanie ze A4 to smiec.

--
Best regards
 	The EaGle