Re: Pomozecie/pomyslicie?

Autor: FSL (andpokorski_at_rogers.com)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 22:00:49 MET

"Artur Misewicz" <rumba_at_it.com.pl> wrote in message
> Witajcie.
> Moze ktos z Was cos wymysli na moj problem.Wyobrazcie sobie najnowszego
> Atlona 2000+ (mojego kumpla)na porzadnej plycie Gigabytea na DDR ach
> (256)-porzadna obudowa.A problem jest taki ze uparl sie na XP a tu....W
> czasie odtwarzania mp3 obciazenie procka waha sie od 60-80 % i dzwiek
> przerywa(na moim 1ghz zuzywa tylko 30-40 %)Doinstalowany najnowszy Service
> Via 4,37.Kilka testow puscilem i brak jakichkolwiek problemow (a dzwiek
mimo
> to sie "rwie")
> [...]
.>Koncepcja jaka przychodzi mi do glowy to :
Sprawdz na jakim przerwyaniu jest karta muzyczna ..czy nie " gryzie sie " z
innymi komponentami ( dzwiekowa u mnie jest na IRQ 11 , ktory normalnie
wykozystywany jest przez scsi :) )

Druga propozycja moze sie wydac nieuzasdniona ale sprawdz fragmentacje dysku
jesli za duza
to odrazu zdefragmentuj ...

FSL