Re: monitory z MediaMarkt

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 21:58:58 MET

rfk wrote:

> yasne, wybrac mozna w MM, ale kupowac tam, to pomylka.

Monitor to nie plyta CD czy film DVD - dwa indentyczne o kolejnych
numerach seryjnych moga prezentowac zupelnie inny poziom jakosc
obrazu......

Sprawdzanie jaka jest jakosc na innym monitorze niz sie kupuje - to jest
pomylka :)

Zreszta co sprawdzisz w sklepie? Gra kupe sprzetu razem - kazdy sie
zakloca a do tego wszystko podpiete przez rozdzielacz sygnalu.......