Re: Dyski serii IBM DTLA 75GXP (np. DTLA-307075)

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 20:00:24 MET

Roy wrote:

> ":-=wojo=--:" <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl> wrote in
> message news:3C6ADF79.3BE007F8_at_skrzynka.pl...

> Hurtownie sie bawia w recycling? Rozumiem ze naprawiaja tam dysk i naklejaja
> Servisable used device :)))))
> pzdr Roy

Wiesz czasem oddaja bez takiej nalepki.......
Jak masz duza partie trefnego towaru to do producenta nie wyslesz - a od czasu
do czasu TIR twardzieli sie straci..........

Poza tym mozna czasem kupic towar bez gwarancji - dodatkowy upust - i w
przypadku wpady zlecic odplatnie naprawe - zapewne taniej niz dac nowe.