Re: Komp do DivX ???

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 19:50:55 MET

Slawek wrote:

> Użytkownik "Pawel Galinski" <gallp_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Tak lepiej ogladac divx'y z hdd wystarczy UDMA33

> Cos slyszalem, ze dobrze jest otwierac filmy na grafice (agp) w zupelnosci
> 4MB wystarczy

Raczej nie musi byc - PCI wystarczy ......

Sa szanse w polaczeniu z TX

> min. PII 233 na takim procku tylko nieliczne dvd ripy mi skakaly.

Tak ale chipie BX ( ew LX ) intel - starsze VIA , ALI inne nie bardzo

> Spokojnie 32MB wystarczy

Boje sie ze nie do konca - na win 98 chyba nie......

A jesli kupujesz nowy komp to nawet najwolniejszy jest ok :)
no moze poza Cyrixem - nie testowlaem ale coz mam pewne podejrzenia.......